Blush Smile

Related image

 

Aku tahu anda yang korang baca blog aku nih. Korang doakan aku eh. Alhamdullilah setakat hari ini aku dah mampu untuk tersenyum lebar dan yang penting senyum ikhlas. Hihi. Terima kasih sebab jadi pembunuh senyuman saya suatu ketika dahulu. Sekarang sy akan lebih menghargai senyuman yang hadir. Sekarang aku dalam ‘misi’ tau. Hehe. Misi rahsia farhana. Kekeke.

 

Semoga Allah permudahi urusan kita 🙂

 

Terima kasih awak sebab buatkan saya betul-betul menyampah hahaha……. :))

Leave a Reply

